Translate

søndag 12. september 2010

Strilascrap!!

I går var jeg på Strilascrap, treff på Sotra, med ca 50 påmeldte! Og det var jammen kjekt. Koste meg glugg i hel. Det var første gang det ble arrangert, men krysser fingrene at det fra nå av kommer til å bli en tradisjon.. c",)Jeg fikk laget hele 4 kort(NY rekord på treff for å være meg)
Her er ett trådsnelle kort.(trådsnellen har jeg kjøpt hos Hobbykroken) Den har jeg hatt stående en stund,men ikke kommet i gang med å lage det, litt pga av at jeg ikke helt har visst hvordan jeg skulle pynte den.Og hvilen plass er bedre å søke råd på en ett treff med masse kreative damer??Jeg fikk noen veldig gode tips fra en som jeg dessverre ikke husker navnet på. Var veldig kjekt å lage,...enkelt var det også. Arket rundt selve snellen kan rulles ut for å skrive en hilsen på. Til slutt vil jeg takke alle som har lagt igjen kommentarer på innleggene mine. Dere er herlige,...Tusen takk!!!
Ha en fin og kreativ uke. Klemmer fra Meret`n
-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar