Translate

torsdag 2. september 2010

Hei!! Ja, da kommer det endelig ett livstegn fra denne kanten. Har ikke vært helt i dvale, men bare rett og slett ikke kommet så langt at jeg har fått lagt noe ut her i bloggen. Men fra nå av kommer det litt, nå og da... c",)Tidlig i uken fikk jeg en bestilling på 4 bryllups kort. Det var en artig utfordring i og med at alle skulle til samme brudepar. Her kommer ett av de kortene. Dette laget jeg da jeg var på Stempetreffet vårt på Bildøy i går kveld. Til dette fikk jeg litt hjelp og "lån" av skjønne Heidi.....Takker så mye!!

6 kommentarer:

  1. Lenge siden det har vært liv her nå.
    Koselig å se deg tilbake.
    Nydelig Bryllupskort.
    Gleder meg til å se de andre.

    Ha en fin dag.
    Connie

    SvarSlett
  2. Åååå så nydelig bryllupskort!Utrolig fint med kanten rundt og hjertestemplet. Lekkert pyntet med blomster!
    Jeg har også en bestilling på 4 kort til samme bryllup,utfordringen blir å lage de forskjellige. Fikk inspirasjon til et kort når jeg så dette her, veldig stilig og flott dette kortet!

    Ha en fin dag:)

    Klem mette

    SvarSlett
  3. wow så nydeligt kort, lækre detaljer og farver

    SvarSlett
  4. Nydelig kort! Den rammen rundt var bare kjempeflott!

    Ha en fin dag!

    -klem-

    SvarSlett
  5. Utrolig fint.. Flotte farger, for ikke å snakke om blomsterdekorasjonen..

    Ha en fin fin dag..
    Klem fra meg

    SvarSlett