Translate

søndag 9. januar 2011

Kjærlighet.....

GODT NYTTÅR alle bloggvenner! Håper alle har hatt en fin, fredfull og ikke minst kreativ jul.
Her har det ikke vært så mye kreativitet. Luften gikk litt ut av "ballongen" etter utstillingen var over 19 desember. Men nå er jeg helt i siget igjen. I am back :-)) Men jeg må selvsagt ikke glemme å nevne at jeg har hatt en flott jul(selv med lite luft i "ballongen :-))

Jeg har i dag oppdaget en ny(for meg i hvertfall) norsk utfordringsblogg. http://scrapperiket.blogspot.com/ De har nå en utfordring på gang hvor tema er : BLÅ... Jeg vil delta der med dette kortet.


8 kommentarer:

  1. Ååååå det var kjæmpe fint :)
    Ha en fn kveld og en kreativ uke :)

    SvarSlett
  2. stilig bruk av noteark og et flott kort.
    ha en flott uke. klem pia

    SvarSlett
  3. Knallflott kort! Skikkelig flott oppsett, og nydelige blåfarger.

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår:)

    SvarSlett
  4. Lekkert kort du har laget.

    Takk for at du deltar på utfordringen vår.

    SvarSlett
  5. Lekkert kort , likte godt detalene med noteark:)

    SvarSlett
  6. Kjempe flott kort du har laget :)
    Fine farger og jeg likte veldig godt stempelet du har brukt.

    Takk for at du deltar på vår utfordring!
    Ha en flott helg!

    Kristine
    Scrapperiket

    SvarSlett
  7. Superlekkert kort! :D
    ha en flott lørdag

    SvarSlett