Translate

torsdag 22. april 2010

I dag har jeg hatt en strålende flott dag. Begynte med at Anette tipset meg om at jeg har vunnet denne flotte papirpakken inne på scrapping the music
Herlig start på dagen, gitt c",)Er ikke jeg bare heldig??Jeg gleder meg sååå masse til å prøve de ut!!

1:



Resten av dagen i dag, har jeg vært kreativ sammen med Heidi. Kjempe kjekt å sitte sammen å lage kort. Fikk faktisk laget hele tre gutte konfirmasjons kort.(med god hjelp fra Heidi)

Kort 1:


Her har jeg brukt ett digitalt stempel, som jeg har fargelagt med promarker.Bakgrunns stempel og fotball stempel har jeg vært så heldig å få låne av Heidi!

Kort 2:

3 kommentarer:

  1. Så fine guttekort! Veldig stilig med mønsterarket på nr.2 her!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  2. Så flotte kort! Hvor er det digitale stempelet fra?.. husker du?.. Det var fint, synes jeg. :)

    Gratulerer med herlig premie vunnet!! :) klem

    SvarSlett
  3. Å så gøy, gratulerer så masse; kos deg med dem!
    Stilige kort du har laget her og; digger "konfirmant kolleksonen" din dette året.
    Klem Guro

    SvarSlett