Translate

fredag 30. september 2011

Kjoler

I desember 2010 fant jeg ut at jeg skulle sy en kjole til min niese til jul(sydde den selvsagt natt til julaften)Det gikk forsåvidt ganske greit.... Og det var så gøy at jeg fant ut at jeg måtte på kurs å lære mer. Nå holder jeg på med mitt 3 kurs. Og liker mer og mer å sy. Jeg har invistert i 2 nye symaskiner. En vanlig symaskin(med mange flotte nye sømmer) og en overlock :-) Her kommer bilde av ett par kjoler jeg har sydd. Den lyse lilla er sydd i polar fleece og den mørke er i chennille. Alt stoffet er kjøpt på stoff og stil. Symaskinene er kjøpt hos Tonje brodering : http://www.sysiden.no/

God helg alle sammen og tuuusen takk for hyggelige tilbakemeldinger :-) Kjekt å være tilbake i bloggverden



1 kommentar:

  1. Nydelige kjoler.
    Jeg syr litt om dagen jeg også. Sydde såååååå mye da jentene var små. Alle kjoler, bukser jakker osv.... moro.
    Men en overlock har jeg ikke. Det er jo bare helt supert og eie.
    Anbefaler deg en super butikk Stoff og Stil. Mye fint og mye billig.

    Gleder meg til å se mer.
    Ha en fin helg. Klem Connie

    SvarSlett