Translate

torsdag 17. juni 2010

GENIALT!!!

Disse bildene MÅ jeg dele med dere, fordi jeg er ganske sikker på at det er flere som sliter med det samme som meg.Jeg har lenge ønsket meg ett bedre system for oppbevaring av stemplene mine. Sliter spes med tekst stemplene. Har irritert meg veldig mye at jeg ikke kan se hva som står på de. Da jeg var på Søftelands treffet kom jeg i snakk med noen kjekke damer som hadde ett helt GENIALT system. Og da måtte jeg selvsagt høre hvor de hadde fått fatt i det.CLAS OLSON er tingen..... c",) Plastlommen er egentlig til visittkort. Men funker veeldig bra til stempler.

5 kommentarer:

  1. Ser man det, ser man det..! Jeg så disse lure sakene på søfteland jeg også, har tenkt jeg skulle gjøre det samme, men foreløpig har det kun blitt med tanken desverre.. Får sitte det opp på to do listen min! ;) Håper du får en fin helg!

    SvarSlett
  2. Så genialt :)
    Tusen takk for tipse :)
    Ha ei fortsatt fin og kreativ helg

    SvarSlett
  3. Dette var kjempe lurt :)
    sånn vil jeg også ha til stemplene mine :)
    holder på å rydde i sakene så jeg skal kunne finne fram og kose meg med kortene :)
    ha en flott helg:)

    SvarSlett
  4. Kjempelurt - skjønner at du ble begeistret!
    Har også hørt om dem som bruker cd-covere til stemplene, og får plass til flere i hvert cover.
    Selv stempler jeg 13x18 cm ark med de stemplene jeg vil ha i 'samme kategori' - og så laminerer jeg arket med de tykkeste lamineringsarkene. (Andre som laminerer beholder arkene store og setter dem i ringpermer - ganske genialt det også!)
    Stemplene fester godt på laminerte ark, og størrelsen jeg bruker passer perfekt i arkivboksene fra Ikea. :)

    Dette fungerer såpass bra for meg at jeg har revet klossene av alle de monterte stemplene jeg har og laget dem om til ez-monterte stempler i stedet for. Alt på ett sted er lettere å ha oversikten over, synes jeg.

    Ønsker deg en flott uke!
    ♥ hilsen en 'taletrengt' Marianne

    SvarSlett
  5. For et supert tips, tusen tusen takk!!!
    Dette var absolutt noe for meg :-)
    Ha en super uke!
    Klem Guro

    SvarSlett