Translate

onsdag 31. mars 2010

Da er det på tide med litt nytt her i bloggen min.Har vært litt stille i det siste.Trengte litt tid til å komme igang igjen etter fagprøve kjøret. Men kjenner nå at kreativiteten bobler igjen.Jeg har i dag krakelert masse stjerner og hjerter, også har jeg overført noen bilder fra internett over på lys. Har brukt ett par brukte lys, for å se om jeg fikk det til. Har brukt kopipapir på 6o gr, og det gikk veldig bra c",)
Dette flotte motivet fra Wiff off Joy har jeg hatt en stund men ikke fått brukt det før nå. Kortet laget jeg på jobb i natt.Motivet er malt med distress.

3 kommentarer:

  1. Nydelig kort og lys!
    Ha en riktig God Påske!

    Klem fra Mona

    SvarSlett
  2. Lekkert kort og herlige farger.
    Påske klem fra Connie

    SvarSlett
  3. Nydeligt kort :)
    Påskeklem fra åse-may

    SvarSlett